У березні 2024 року на ринку з'явився бренд TM Bergen, як заміна звичному TM Leberg, поділивши процес життєдіяльності компанії на “до” та “після” – як новий період, сміливий та ретельно продуманий крок у майбутнє.
Сьогодення: Норвегія, незважаючи незважаючи на свою скромність, країна дисципліни та якості. Як і кожна держава, має своє місцеве виробництво. Мова не йде про широкий асортимент, проте зважаючи на дещо консервативний підхід, споживач гарантовано отримує відмінний продукт споживання/використання. Компанії, які мають досвід довготривалого виготовлення та впровадження обладнання на споживчий ринок, можуть зіштовхуватися із застійним періодом, коли рівно, стабільно, а подекуди й відчуття регресу, так як час не стоїть на місці, конкуренція та бажання розвитку мотивує. TM Bergen не уникнула цього “стану”. Протягом багатьох років даний виробник постачав український ринок базовою кліматичною технікою високої якості за доступною ціною. Головною особливістю бренду була його доступність, що, безумовно, є важливим, але амбіції вимагали більшого. Таким чином, після аналізу ринку та потреб сучасного споживача, компанія вирішила провести ребрендинг та реструктуризацію. У березні 2024 року на ринку з'явився бренд TM Bergen, як заміна звичному TM Leberg, поділивши процес життєдіяльності компанії на “до” та “після” – як новий період, сміливий та ретельно продуманий крок у майбутнє. TM Bergen наголошує на універсальності техніки, відповідно до сучасних тенденцій, впровадженні передових технологій та опцій, частковій заміні комплектуючих матеріалів та аксесуарів для підвищення якості продукції та конкурентоспроможності. Ребрендинг відкриває нові можливості для експорту товарів до Європи, що стане важливим кроком у розвитку TM Bergen. Минуле: Нагадаємо, що компанія Leberg була заснована в Норвегії у 1963 році. Головним напрямком виробництва були вентиляційні системи, обладнання для підігріву басейнів та системи опалення (чавунні та дерев'яні котли для великих підприємств). Завдяки увазі до деталей, надійним комплектуючим та суворому контролю на всіх етапах виробництва, теплові насоси Leberg швидко здобули довіру клієнтів. Розширення асортименту обладнання та акцент на доступність допомогли Leberg стати лідером на ринку побутової кліматичної техніки.
Gold-фірми — найпопулярніші компанії каталогу! Докладніше...
Що таке секція GOLD?
Секція GOLD – це можливість виділити ваш бізнес серед тисяч компаній у нашому каталозі. Ваш персоналізований блок з назвою, описом та логотипом буде відображатися на всіх сторінках каталогу (дві випадкові компанії за завантаження сторінки) та на спеціальній сторінці під заголовком "КОМПАНІЇ З СТАТУСОМ GOLD".
Переваги:
Ваша компанія часто з'являється на всіх сторінках нашого каталогу (у правій бічній панелі)!
Ваша компанія отримує вищий бал при розрахунку рейтингу під час перегляду, що покращує ваш рейтинг, позицію в пошукових списках і, врешті-решт, кількість переглядів сторінок;
У вас є чудова можливість продемонструвати свій бізнес. Відносно невелика кількість компаній потрапляє до секції GOLD, що підвищує ймовірність того, що користувачі звернуть увагу на ваші послуги кілька разів!
Ваша компанія, продукти та вакансії виділяються в списках, що робить вашу сторінку більш помітною, ніж інші.
Кожен учасник секції GOLD отримує значок статусу партнера GOLD на сторінці компанії :